Alpinistični odsek Kamnik

Kamniške Alpe. Foto: Sebastjan Čebular

Plezalni tabor na planini Zapotok

V soboto 30.08. in nedeljo 31.08. je potekal plezalni tabor na planini Zapotok.

V soboto zjutraj se nas je na parkirišču v zadnji Trenti zbralo 7 članov AO-ja. Dva člana (Brane in Andrej) sta odšla v smeri Jalovca, ostalih nas pet (Katja T., Katja A., Bojč, Dejan, Blaž) pa proti planini Zapotok. Po dobri uri hoje smo že sedeli pred stajo in se pripravljali za plezalni vzpon. Ni minilo 10 minut, ko prideta še Simon in Petra. Tako se Katja A., Dejan in jaz ter Simon in Petra odpravimo v SZ steno Srebrnjaka z namenom da splezamo SZ steber. Katja T. in Bojč pa proti S steni Zapotoškega vrha plezati SZ raz. Po preplezani smeri se vsi skupaj dobimo nazaj pri staji okoli 6 zvečer. Simon in Petra sta žal morala nazaj v dolino, ostali pa smo si v miru pripravili nekaj za pod zob malo podebatirali, pripravili plane za naslednji dan ter odšli spat. Zjutraj smo se prebudili v mokro jutro in ker je bila tudi napoved slaba smo se Katja A., Dejan in jaz vrnili v dolino. Ostali člani pa so se odločili za vzpon na Bavški Grintavec.Super preživeti vikend v dobri družbi! Sem se še vrnemo!