Alpinistični odsek Kamnik

Norveški fjord. Foto: Žiga Macedoni

Pakla treh – AŠ 11/12

Pa smo se zopet zbrali trio-adijo (Dejan, Grega, Blaž) iz AŠ 11/12 in smo sredi septembra odšli obujat začetniške spomine v Paklo.

V avtu se dogovorimo, da gremo ta dan zopet plezat našo prvo smer v Pakli in sicer Centralni kamin. V kampu Anića kuk se namestimo okoli 15 h. Postavimo šotor in se odpravimo proti kanjonu. Dostop mine v trenutku in že smo pod smerjo, kjer se navežemo in štartamo. Po cca 1h smo na vrhu smeri, kjer iz nahrbtnika leti 6 pirov, jäger in fajfa  in tako začnemo obujat naše začetke. Stvar se zavleče 2 uri. Nato hiter sestop in seveda pivo pri Dinkotu ter mesna plošča za tri osebe. K Dinkotu prideta še sedanja tečajnica Katja in njen fant Kolja. Seveda moramo vedno iti zadnji iz gostilne in ta večer ni bil izjema. Toda zjutraj smo ob 8h že vsi pokonci, sicer težkih glav ampak veseli da smo v Pakli. Zajtrkujemo in odrinemo v kanjon. Sam peljem Katjo in Koljata Sjeverno rebro; Dejan in Grega pa gresta plezati Flex in Rex. Po 3h se dobimo nazaj pri avtu, kjer se še zmenimo mi trije, da gremo še v Piksi in Diksi. Smer hitro splezamo, nato pa k Dinkotu in naprej v Kvartirja, kjer ga kar pošteno “naložimo” . V šotor se vrnemo okoli 4h zjutraj, toda ob 7h smo že zopet pokonci. Za zadnji dan se odločimo, da gremo malo pofrikat in nato se kopat v morje.Ta Pakla ni bila ne vem kako plezalno usmerjena bolj to, da se družimo in obujamo naše spomine, ki so bili tu res lepi. Super je bilo. Pakla je pa itak zakon tako kot vedno.