Pomagaj GRS Kamnik z SMS , foto: Simon Kurinčič

Prikazano: 481 - 500 od 558 zapisov
Stran  <<   <   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28
08.07.2008, Izpiti iz zimske tehnike- Okrešelj, 7.6.2008, Nataša Mrak
Z eno nogo smo bili že skoraj v poletju, a namesto kopalk in brisač smo skupinica tečajnikov zbranih pred Kulturnim domom v Kamniku vztrajali pri cepinu in derezah. Skupaj z nekaterimi alpinisti smo se odpravili proti Okrešlju, kjer je bila naša prva naloga poiskati eno pošteno zaplato snega… tako, da bomo na njej lahko pokazali pridobljene veščine zimske tehnike. Ni nam bilo treba daleč – že kmalu nad kočo smo jo našli: pa ne le eno, ampak kar dve! Še dobro, da smo se odpravili iz Kamnika že ob 5. uri zjutraj (kot bi šli na Triglav), predno bi snežne planjave spremenile svoje agregatno stanje. Miš že ve, kako se stvari streže!

07.07.2008, Aljaska 2008
Čestitamo Mateju, Ambrožu, Urbanu in Aliju za vzpone in srečen povratek.

06.07.2008, Pipa miru - 6. spominski tabor Mateja Mošnika in Stegnerjev memorial, Marko Petek - Keli
V prijetnem okolju, na ravnici pod Lučkim dedcem in Vršiči, se nas je tokrat zbralo rekordno število. V skupni organizaciji z AO Tržič je na Pekovih njivah letos stalo skoraj dvajset šotorov. Pridružili so se nam tudi Akademski AO z alpinistično šolo in Posavski AO ter nekateri drugi posamezniki. Na sobotni večer, ki nam ga je s svojim predavanjem popestril Silvo Karo, nas je po grobi oceni bilo okrog sto.

20.06.2008, Izpit iz letne tehnike, Agata Košenina
Zbrali smo se v Kamniški Bistrici.
Jutro je bilo sveže. Mi tudi.
Danes je bil naš dan, da pokažemo, kaj smo se v šoli naučili.
Vreme nam je bilo naklonjeno – kot vedno, saj so oblaki tokrat vrhove pokrili, da ne bi koga gor zvabili.
Rahle treme se ni dalo skriti. Naši pogledi so »merili« proti alpinistom, ki bodo preverjali naše znanje.
Pri Lepem kamnu, med balvani, kjer bili smo zbrani vsi, razdelili smo se v delovne točke tri:
• vozli
• izdelava sidrišča, varovanje, gibanje naveze
• izdelava sidrišča za spust po vrvi, spust in prehod v samoreševanje

06.06.2008, Ledeniški tečaj – Grossvenediger, Jana Kokalj
V petek, 30.5.2008, smo se kljub nestabilni napovedi , zbrale glavne sestavine zelenjavne juhice, skupaj s kuharskimi mojstri pred ŠD Kamnik. Za glavni obrok smo pripravili ledeniški tečaj na Grossvenedigerju. Pred samim odhodom so nam v ruzak natrosili še zadnje začimbe in pot se je začela proti Bavarski.

13.04.2008, Vaje iz zimske tehnike, Rok Kvas
V soboto, 5.4.2008 smo se ob sedmi uri zbrali pred Kulturnim domom v Kamniku. Po vseh formalnih opravilih smo se odpravili proti Logarski dolini. Pred pričetkom hoje smo si razdelili še nujno opremo za zimske razmere (lopate, žolne, sonde), ter krenili mimo slapa Rinka proti Okrešlju. To je bil tudi naš cilj, saj smo imeli na sporedu vaje iz zimske tehnike.

19.03.2008, AO Kamnik uspešen v preteklem letu, Bojan Pollak
Da spada kamniški alpinistični odsek med najboljše v Sloveniji, se je pokazalo tudi na njegovem občnem zboru, ki je bil v četrtek, 6. marca 2008 zvečer v prostorih PD Kamnik. Poleg članov AO sta se ga udeležila tudi predsednik PD Kamnik, Ivan Resnik in predsednik društva GRS Kamnik, Rado Nadvešnik. Po prikazu ene izmed mnogih uspešnih akcij – udeležbe štirih članov  AO Kamnik v odpravi na 7.075 m visoki Satopant v indijski Himalaji, so sledila skrbno pripravljena poročila.

15.03.2008, Turni smuk - sedlo Belščica, Tomaž Grilj
Jutro se je začelo običajno ... Tekanje sem in tja, lovljenje zadnjih sekund do prevoza ...Toliko opreme za na turo pa res še nisem imel. 2x smuči, pancerji, gojzarji, vsa oprema, vrv ...

28.02.2008, Kamniški memorial za smučko in cepin, Bojan Pollak
Leta 1988 je bil na Kamniškem sedlu v zadnje organizirano zelo popularno tekmovanje v veleslalomu za Štuparjev memorial, ki je ob svojem času štelo celo za eno od treh tekmovanj za slovensko alpinistično smučarsko prvenstvo. Udeleževalo se ga je tudi po več kot sto udeležencev, ki so tekmovali v različnih kategorijah na progi od Koče na Kamniškem sedlu do ravnice Na sedlu. Proga ni bila teptana in je imela okoli 30 vratic. Po tem je bilo sicer še nekaj idej, da bi ga ponovno organizirali, vendar dalje od tega ni prišlo. V novejšem času pa se je spet pokazala potreba po izvedbi nekakšne množične prireditve v spomin vsem članom PD Kamnik, ki so svojo življenjsko pot končali v gorah, saj je spominski pohod na Grintovec v januarju namenjen predvsem alpinistom. Tako je bil leta 2006 organiziran prvi »Kamniški memorial za smučko in cepin«. Udeležilo se ga je 85 pohodnikov oz. smučarjev, naslednje leto pa že 105.

12.02.2008, Lunin pohod na Kamniški vrh, Dimitrij Lederer
V torek, 22. januarja 2008, se nas je 14 zelenjavarjev in en zelenjavar ˝zamudnik s stence˝ po predavanju AŠ namenilo proti Kamniškemu vrhu. Izlet je bil poimenovan Lunin pohod, saj nam je luna od parkirišča pa do vrha in nazaj svetila ˝na polno˝.

12.02.2008, Spominski pohod na Grintovec, Bojan Pollak
V alpinističnem odseku PD Kamnik velja dogovor, da se gre v drugi polovici januarja na Grintovec v spomin na prav vse njegove člane, ki so preminili v planinah ali gorah. Je pa ta udeležba popolnoma neobvezna - vsak sam presodi, če mu tak način spomina na preminule tovariše, prijatelje ustreza. Tudi čas je lahko kakšen teden prej ali pozneje, čeprav je okvirni datum izbran zato, ker se je 19. januarja 1991 v slapu nad Žagano pečjo smrtno ponesrečil Danilo Golob, 17. januarja 1997 pa je med reševalno akcijo na severnem pobočju Brane kložasti plaz odnesel v smrt Janeza Plevela. Seveda pa se spominjajo tudi drugih tovarišev in tovarišic, ki so umrli v hribih – od Albeta Štuparja, Ceneta Grčarja, Draga Geršaka, Marjana Perčiča, Miha Laha, Štefana Kukovca, Ceneta Kramarja, Staneta Resnika pa do Sonje Lanišek, Mateja Mošnika in drugih.

12.02.2008, Vital Vek na najvišjem vrhu Amerike, Bojan Pollak
14. januarja je Vital Vek, član AO Kamnik, skupaj z Marjanom Gregorčičem iz Loga pri Brezovici in Francijem Zarnikom iz Suhadol, odletel z brniškega letališča preko Pariza Buenos Airesa v Mendozo od koder so se naslednji dan popoldne odpeljali do zaselka Puenta del Inka, kjer je vstop v narodni park.Tam so tudi prenočili, nato pa v enem dnevu prehodili več kot 30 km, da so prišli v bazni tabor Plaza de Mulas (4350 m). Po enem dnevu počitka so za aklimatizacijo nesli šotor na 5200 m in se vrnili v bazo. Nato so 20. januarja začeli z vzponom. Prvi dan do 5200 m, naslednji dan na 5400 m v tabor Nido de condores in nato do zgornjega tabora Berlin na 5900 m. 23. januarja so zjutraj pri temperaturi – 25 °C in spremenljivem vetru začeli z vzponom na vrh. Na 6200 m je Gregorčič obrnil. Vek in Zarnik sta nadaljevala, a sta zaradi pomanjkanja snega pred prečnico pustila smuči. Tako je odpadlo smučanje s samega, 6962 m visokega vrha, ki sta ga dosegla ob pol štirih popoldne. Naslednji dan so se vrnili v bazni tabor, nato v Mendozo in po krajšem obisku čilske obale domov.

04.02.2008, Spominski pohod na Grintovec '08, Klemen Kregar
Prejšnji petek zvečer smo se nekateri tečajniki z dvema inštruktorjema odpravili proti Kokrskemu sedlu. Noč je bila čudovita. Pot so nam osvetljevale zvezde in luna, ki je pred nekaj dnevi nehala biti polna. Nočni razgled na zasneženi amfiteater kamniških planin je bil naravnost čudovit.

03.02.2008, Bivakiranje na Raduhi, Ambrož Kregar
Prejšnji vikend smo tečajniki alpinistične šole AOK spoznali, kako hitro jo vreme lahko zagode obiskovalcem gora. Zaradi obilnega sneženja in velike nevarnosti snežnih plazov je odpadel predvideni spominski pohod na Grintovec, vendar pa je imel naš vodja Franc Miš v rokavu še enega aduta. V petek nam je sporočil, da bomo vikend preživeli pod Raduho, kjer se bomo udeležili Dnevov zaščite pred snežnimi plazovi, v noči s sobote na nedeljo pa bomo preizkusili naše znanje o bivakiranju.

30.01.2008, Zdaj vem, da nad nami vsemi Nekdo bedi!!, Magda Prelovšek - megi
Sobota 26. januar 2008 je bil moj ponovni rojstni dan, dan, ko sem dobila še eno priložnost!

Čudovit dan, vsepovsod sonce, zasneženi vrhovi naših gora, obrazi veselih sijočih ljudi, ki so svoj trud, napor in veselje poklonili prijateljem gora, kamniškim alpinistom, ki so končali svojo pot v gorah! Spomin in v opomin nam o mogočni moči gora, ki so močnejše od človeka!

27.01.2008, Dan varstva pred snežnimi plazovi in bivakiranje, Franc Miš
AO šola se je udeležila dneva varstva pred snežnimi plazovi v Grohotu pod Raduho. Dan pa so izkoristili še za nočno plezanje in načrtovan bivak.

Več o tem si lahko ogledate na http://www.serki.net/

18.01.2008, Kaj pa počnemo v teh megleno-deževnih dneh?, Katja Tabernik
Dva poskusa zimskih vzponov po grapah.

17.01.2008, Logarska, Agata Košenina
V soboto, 29.12.07 ob zaključku leta, je vodja šole za tečajnike poskrbel za ledeno poslastico – plezanje zaledenelih slapov.

07.01.2008, Sonnblick (3106 m), Pavel Ocepek
Nismo dolgo zdržali doma. Čeprav šampanjec še ni izhlapel iz daha in krvi, smo se podali v gore. Ker nekateri izmed udeležencev že v januarju načrtujemo vzpon na šesttisočake (Pavel na Kilimanjaro, Franc in Vital pa na Aconcaguo), smo izbrali tritisočaka. Najbližji nam je bil Sonnblick (3106 m). Ob napovedanem strupenem mrazu je bila to tudi prava izbira, saj je na vrhu koča.

12.12.2007, Vaje iz snežne tehnike, Bojan Pollak
V soboto 8. in nedeljo 9. decembra je imela letošnja AŠ AO Kamnik prvo »spoznavanje« s snegom. Na Kamniškem sedlu je imela popoldne vaje iz uporabe cepina in derez za hojo in zaustavljanje, izdelavo sidrišč v snegu, spust po vrvi na sidrišče iz dveh cepinov in iskanje zasutih v plazu s pomočjo plazne žolne. Da so bile razmere resnično zimske, je poskrbel močan veter, ki je še povečeval občutek mraza. V nedeljo dopoldne pa so na poti s Kamniškega sedla do Klina vadili uporabo derez in ponovili iskanje zasutih v plazu.